Når du køber en ydelse, hvad enten det er et forløb eller en enkelt konsultation, modtager du en kvitteringsmail for dit køb.

I denne mail er en kode og et link til den kalender der er relevant for dig. Derfor skal DU GEMME DENNE MAIL – for du skal bruge indholdet, når du vil booke din konsultation.

Hvis du fx har betalt for 30 minutter konsultationstid, så er det kun den ydelse der hedder 30 minutter konsultation, du får et kalenderlink til.

Den kode der også står i din mail kan kun bruges til den/de ydelser du har betalt for.

TIP: Det er en god idé at booke din konsultation i god tid, da der kan være ventetid.

Hvis det bliver nødvendigt for dig at aflyse din tid, er det en rigtig god idé at du selv finder en ny tid med det samme. En aflysning kan betyde, at du kommer til at skulle vente på at få en ny tid. Det vil altså som oftest ikke være muligt at aflyse en tid fx tirsdag og så få en ny tid i den samme uge, eller ugen efter.

Sådan booker du en tid i kalenderen

  1. Kopier den kode (tryk på knapperne Ctrl+c på dit tastatur) der står i din kvitteringsmail.
  2. Tryk på kalender linket, så du kommer ind i kalenderen
  3. Vælg den tid og ydelse du gerne vil booke.
  4. Der kommer nu et betalingsvindue – men hvis du HAR KØBT en konsultation/forløb, så skal du selvfølgelig IKKE betale igen.
  5. Det du i stedet gør er, at du trykker på teksten hvor der står “Bruger du klippekort eller rabatkode”
  6. Når du har trykket kommer der et felt, hvor du nu indtaster din kode, eller sætter den ind ved at bruge Ctrl og v på dit tastatur
  7. Beløbet ændres til 0,- og du herefter udfylde felterne med dine informationer, for at færdiggøre købet
  8. Du vil efter nogle minutter modtage en mail, med bekræftelse af din booking

Vedrørende punkt 5 – tryk på teksten hvor der står “Bruger du klippekort eller rabatkode”

Vedrørende punkt 6 – det er i det tomme felt du indsætter din kode og herefter trykker du på “Brug kode”